woensdag 7 mei 2014

Maar ook nog even reflecteren op mijn "gewone" studie!

Deze vakantie ben ik erg druk geweest met de minor. Hartstikke leuk het maken van die websites en ook de 2 echte websites zijn nu af. Ik heb een nieuwe enquete gemaakt dus bijna up to date, alleen nog de bronnen verwerken.

Ik heb me ingeschreven voor Ezoe. Hartstikke leuk maar eigenlijk geen tijd om me voor te bereiden. Ook ga ik me inschrijven voor het tentamen... Wanneer ga ik daarvoor leren? In elk geval ga ik hem doen als ik hem haal dan is dat ook klaar, haal ik hem niet dan weet ik wat ik kan verwachten....

Gister informatie gekregen over het omzetten van het studieprogramma. yes... Denk ik. Voor mij betekent dit dat ik alle SLB en BRP opdrachten voor september 2015 moet gaan afronden. En ik wil de BTP opdrachten ook voor die tijd afgerond hebben. Gelukkig heb ik nu een mondelinge toezegging dat ik op mijn huidige school stage mag lopen, ook als ik niet mag blijven.

Wat wil ik dan nog dit schooljaar afronden? In elk geval mijn minor en daarnaast MOET ik AFM3 afronden. Ik wil proberen om SLB2 ook nog dit schooljaar af te ronden.

Dus even netjes op een rijtje:

Afronden schooljaar 2013-2014
  1. Minor
  2. AFM3
  3. SLB2
  4. Excursie EZOE
  5. Tentamen EZOE
Verplicht afronden schooljaar 2014-2015
  1. SLB 2&3
  2. BRP 5 - 8
  3. LWT2 & 3
  4. EZOE (indien nog niet afgerond)
Wat blijft er dan over voor de rest van de studie? (goal: september 2016?)
  1. GMD1 (gedragsbiologie van mens en dier)
  2. GMD2 (Leerwerktaak gedragsonderzoek)
  3. Genetica
  4. Evolutie
  5. Immunologie
  6. Mol 1 & 4 (Biochemie en Neurobiologie)
  7. Mol 2 & 3 (Bacteriƫn, virussen en biotechnologie)
  8. SLOT (vakwerk)
  9. LIO
  10. LIOP
Hmm dan blijft er alleen nog de vraag over of het uitstroomprofiel blijft en welke vakken je daarvoor moet doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten