woensdag 7 mei 2014

Gelukkig reflecteer ik voor mijn minor wel netjes op tijd (deadlines...)

Hierbij mijn geschreven reflectie van 18 april tot 1 mei.



Tentamen: Yess een voldoende! Maar heb ik het verdiend? Geen idee want ik had en heb nog steeds geen idee wat ik moest doen voor een open boek tentamen. Dit is duidelijk een van de moeilijkste vormen van examinering. Ik krijg er het idee van dat als ik maar goed rond de literatuur uit het boek kan “lullen” het wel goed is. Maar of ik ook echt iets geleerd heb? Laat ik het zo zeggen: Ik heb er geen gevoel bij of wat ik doe ook goed of fout is. Normaal als ik een tentamen heb, dan heb ik wel een redelijk idee wat er van me verwacht wordt (strak omkaderd, daar hou ik van ) en hoe ik daarop heb gepresteerd. Maar nu dus helemaal niks. Maar ik ben blij dat ik dit gehad heb.

Eigen opdracht:
Sinds de vorige keer heb ik mijn onderzoek zo ver mogelijk afgeschreven en opgestuurd naar meneer van S. Hij is voor mijn gevoel niet af en ik had daar ook vragen over aan hem, maar omdat hij ziek is geweest heeft hij daar nog geen tijd voor gehad. Ik heb me vervolgens gestort op de gezamenlijke opdracht.

Gezamenlijke opdracht:
Volgens mij zijn we als DOT goed bezig! We zijn idd afgestapt van de Khan methode door tijdgebrek maar gaan verder op een lessenserie die volgens mij wel daar gedeeltelijk op gebaseerd is. Ik ben druk bezig geweest met het maken van de fakesites. Erg leuk om te doen en ook enorm vleiend dat iedereen ze wel even een 2e keer moest lezen om te kijken of het wel echt was! De ene is volledig door mij (en mijn oudste dochter) uit de duim gezogen de andere heb ik gebaseerd op een bestaande fakesite. Nu ben ik bezig met het maken van 2 echte sites. Dus zelf een dier kiezen en dan daar een site van maken. Zo krijgen alle sites die wij gaan gebruiken een redelijke zelfde layout.

Verder moet ik nog de bronnen verwerken in endnote en het einddocument, waar ik voor mijzelf een T, van SWOT, in zie omdat het zo’n: datdoenweweleven dingetje is maar dat vast zo’n: poepdatistochmeerwerkdanikvantevorenhadverwacht dingetje gaat zijn…
En natuurlijk nog een eind enquete  maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten